Jarvan IV - Meta LoL
Jarvan IV

League Of Legends Jarvan IV

Jarvan IV

Demacia'nın Simgesi

  • Tank
  • Savaşçı

İstatistikler

  • Can Değeri571.2 (+90)
  • Can Yenileme8.175 (+0.7)
  • Mana302.2 (+40)
  • Mana Yenileme6.755 (+0.45)
  • Saldırı Gücü55.712 (+3.4)
  • Saldırı Hızı0.658 (+2.5%)
  • Saldırı Menzili175
  • Zırh29.048 (+3.6)
  • Büyü Direnci32.1 (+1.25)
  • Hareket Hızı340

Ordu Marşı


Ordu Marşı

Jarvan IV’ün ilk normal saldırısı hedefine fazladan o anki canının 10%‘ u kadar fiziksel hasar verir. Bu etki kısa süreliğine aynı hedef için tekrar oluşamaz.

Ejderha Saldırısı

Bekleme Süresi: 10 / 9 / 8 / 7 / 6
Yetenek Bedeli: 45 / 50 / 55 / 60 / 65 MANA
Menzil: 770


Ejderha Saldırısı

Jarvan IV’ün kargısını uzatarak, isabet alan bütün rakiplere 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+ 120% ek Saldırı Gücü) fiziksel hasar verip, zırhlarını 3 saniyeliğine 10 / 14 / 18 / 22 / 26% azaltır. Kargı Demacia Sancağı ile temas ederse, Jarvan’ı sancağa çekerken,180 menzil içinde yoluna çıkan bütün rakipleri 0.75 saniye havaya savurmasını sağlar.

Altın Kalkan

Bekleme Süresi: 12
Yetenek Bedeli: 30 MANA
Menzil: 600


Altın Kalkan

Jarvan IV 5 saniyeliğine 50 / 80 / 110 / 140 / 170 (Yakındaki her rakip şampiyon başına + 20 / 40 / 60 / 80 / 100) hasar emen geçici bir kalkan yaratır. Kalkan, etrafındaki rakipleri 2 saniyeliğine 15 / 20 / 25 / 30 / 35% yavaşlatır.

Demacia Sancağı

Bekleme Süresi: 13 / 12.5 / 12 / 11.5 / 11
Yetenek Bedeli: 55 MANA
Menzil: 830


Demacia Sancağı

Pasif: 15 / 17,5 / 20 / 22,5 / 25% ek saldırı hızı kazanır.

Aktif: Yakındaki bir bölgeye bir Demacia Sancağı dikerek, rakiplere 60 / 105 / 150 / 195 / 240 (+ 80% Yetenek Gücü) büyü hasarı verir. Sancak 8 saniye kalır ve çevredeki dost şampiyonlara 15 / 17,5 / 20 / 22,5 / 25% saldırı hızı verir.

Afet

Bekleme Süresi: 120 / 105 / 90
Yetenek Bedeli: 100 MANA
Menzil: 650


Afet

Rakibin üstüne kahramanca 825 menzil içerisindeki tüm rakip birimlere 200 / 325 / 450 (+ 150% ek Saldırı Gücü) fiziksel hasar verir ve 3,5 saniyeliğine hedefle kendini zeminde yarattığı, geçilmez arenanın içine hapseder. Tekrar aktifleştirildiğinde arazi çöker.