Kindred Şampiyon Bilgisi ve Özellikleri

League Of Legends Kindred

Kindred

Madalyonun İki Yüzü

  • Nişancı

İstatistikler

  • Can Değeri540 (+85)
  • Can Yenileme7 (+0,55)
  • Mana300 (+35)
  • Mana Yenileme6,95 (+0,4)
  • Saldırı Gücü54,42 (+1,61)
  • Saldırı Hızı0,625 (+2,5)
  • Saldırı Menzili500
  • Zırh20 (+3,5)
  • Büyü Direnci30 (+0)
  • Hareket Hızı325

Avcının Damgası


Kindred Pasif

Kuzu çanta üzerindeki şampiyon portrelerine tıklayarak  75 / 25 saniyede bir av için şampiyon seçebilir.

Kurt belli aralıklarla rakip ormandaki canavaların kanına susar ve onları avlar

Damgalanan hedefi katletmek veya katledilmesine asist yapmak Kindred’in temel büyüleri kalıcı olarak güçlenir. Başarıyla tamamlanan 4 av Kindred’in saldırı menzilini 75 birim arttırır. 4 başarılı avdan sonra her 3 av için menzili 75 birim artar.

Orman canavarları Kindred’in o ana kadar olan bütün damga yüklerine göre ortaya çıkar.

0  Damga : Yampiri Yengeç.

1-3 Damga : Yampiri Yengeç, Keskingagalar, Gromp

4-7 Damga : Mavi Gözcüler, Kırmızı Korkabuklar, Alacakurt, Kayacıllar. Vadi’nin Alameti veya Element Ejderhaları.

+7 Damga : Vadi’nin Alameti, Baron Nashor yada Ejderhalar ya da Kadim Ejderha.

Okların Dansı

Bekleme Süresi: 9
Yetenek Bedeli: 35 MANA
Menzil: 500


Kuzu belli bir yöne atılarak yakındaki rakiplere en fazla 3 ok fırlatır, 60 / 80 / 100 / 120 / 140  (+ 65% Saldırı Gücü) fiziksel hasar verir. Kuzu 4 saniye boyunca 10%(+ Her Avcının Damgası yükü için 5%) ek Saldırı Hızı kazanır.

Kurdun Hiddeti yeteneğini kullanmak veya etki alanı içindeyken atılmak bu büyünün bekleme süresini 4 / 3,5 / 3 / 2,5 / 2 saniye azaltır.

Kurdun Hiddeti

Bekleme Süresi: 18 / 17 / 16 / 15 / 14
Yetenek Bedeli: 40 MANA
Menzil: 800


Kurt belli bir bölgeyi sahiplenir ve 8.5 saniye boyunca bu bölgenin içinde kalan yakın hedeflere saldırır. Kuzu, belirli hedeflere saldırarak Kurt’un da aynı hedeflere saldırmasını sağlayabilir. Kuzu, Kurt’un bölgesinden çıkarsa, Kurt saldırmayı bırakıp Kuzu’ya katılır.

Kurt’un saldırıları 25 / 30 / 35 / 40 / 45 (+ 20% Saldırı Gücü) artı Hedefin mevcut can değerinin 1.5%(+Her AvcınınDamgası için %1) büyü hasarı verir.

Kindred’in saldırı hızına bağlı olarak Kurt’un da saldırıları da hızlanır. Kurt, canavarları hırpalayarak onlara fazladan 50% hasar verir ve hırpaladığı canavarların saldırı ile hareket hızını 2 saniyeliğine 50% azaltır.

Karabasan

Bekleme Süresi: 16 / 15 / 14 / 13 / 12
Yetenek Bedeli: 50 MANA
Menzil: 500


Bir rakibi sakatlayarak hareket hızını 1 saniyeliğine 50% azaltır.

Kuzu hedefe iki defa saldırdıktan sonra üçüncü saldırısında Kurt hedefin üzerine çullanır ve hırpaladığı hedefe büyük miktarda hasar verir.

Kurt, 65 / 85 / 105 / 125 / 145(+80% Saldırı Gücü) + hedefin azami can değerinin 8%(+Her Avcının Damgası için 0.5%) kadarını fiziksel hasar verir. [Canavarlara karşı en fazla 300]

Hedefin canı 15%(+Kritik Vuruş ihtimalinin yarısı) değerinin altındaysa (kritik vuruş ihtimaline göre artar) Kurt’un saldırısı kritik vuruş yaparak fazladan %50 hasar verir.

Kuzunun Şefkati

Bekleme Süresi: 160 / 130 / 100
Yetenek Bedeli: 100 MANA
Menzil: 500


Kuzu, Kindred’in altında 4 saniyeliğine kutsal bir alan ortaya çıkarır. İster müttefik olsun ister rakip, bu alan içinde kalan hiçbir canlı ölemez. 10% Can değerine ulaştıktan sonra birimlere hasar ya da iyileştirme etkisi görmez.

Kutsal alan ortadan kalkarken içinde bulunan bütün canlılara 200 / 250 / 300 can verir.