Rell - Meta LoL

League Of Legends Rell

Rell

  • Destek
  • Tank

İstatistikler

  • Can Değeri540 (+90)
  • Can Yenileme7 (+0.55)
  • Mana350 (+45)
  • Mana Yenileme6 (+0.35)
  • Saldırı Gücü55 (+3)
  • Saldırı Hızı0.5 (+2)
  • Saldırı Menzili175
  • Zırh35 (+3)
  • Büyü Direnci32.1 (+1.25)
  • Hareket Hızı335

Kalıpları Kır


Rell çok yavaş saldırır ama hedefinin zırh ve büyü direncinin bir kısmını geçici olarak çalar ve çaldığı miktara bağlı olarak ilave hasar verir. Ayrıca Rell, birden fazla farklı rakipten direnç çalarak son derece dayanıklı hale gelebilir.

Parçalayan Darbe


Rell mızrağını ileri doğru saplayarak kalkanları kırar ve isabet alan tüm rakiplere hasar verir (hasar, ilk hedeften sonra azalır). Eğer Rell E – Çekiş ve İtiş yeteneğiyle bir takım arkadaşına bağlıysa, o ve takım arkadaşı bu yetenekten isabet alan her bir şampiyon için can yeniler.

Demirbazlık: Sert İniş / Binek Sırtı


Demirbazlık: Sert İniş
(Yalnızca binek üstündeyken kullanılabilir.) Rell havaya sıçrar ve bineğini ağır bir zırha dönüştürerek yok edilene ya da yeniden bineğinin üstüne binene kadar varlığını sürdüren devasa bir kalkan kazanır. Yere indiğinde etrafındaki tüm rakipleri havaya savurur. Rell, dönüşümü esnasında E – Çekiş ve İtiş ve R – Manyetik Fırtına yeteneklerini kullanabilir.

Rell zırhlı haldeyken daha yüksek dayanıklılığa, düşük hareket hızına ve bir hareket hızı sınırına sahiptir. Dönüşümün ardından bu yetenek Demirbazlık: Binek Sırtı haline gelir.


Demirbazlık: Binek Sırtı
(Yalnızca zırhlı haldeyken kullanılabilir.) Rell ileri atılarak zırhını bir bineğe dönüştürür ve kısa süreliğine hareket hızı kazanır. Bir sonraki saldırısı esnasında hedefine hücum ederek ilave hasar verir ve onu omzunun üstünden atar.

Rell, bineğinin üstündeyken hareket hızı artışı kazanır. Dönüşümün ardından bu yetenek Demirbazlık: Sert İniş haline gelir.

Çekiş ve İtiş


Rell, zırhından bir parçayı manyetik olarak hedef takım arkadaşına bağlayarak ona yakınındayken ilave zırh ve büyü direnci sağlar.

Rell bu yeteneği yeniden kullanarak bağı sonlandırdığında hem yakındaki hem de kendisi ve bağlı takım arkadaşı arasındaki tüm rakipleri sersemletir.

Manyetik Fırtına


Rell manyetik bir hiddetle patlayarak yakınındaki rakipleri kendine çeker. Ardından kendi çevresinde bir çekim alanı oluşturarak bir süreliğine yakınındaki rakipleri çekmeyi sürdürür. Bu alan, rakiplerin diğer eylemlerini engellemez.