Sivir Şampiyon Bilgisi ve Özellikleri
Sivir

League Of Legends Sivir

Sivir

Savaş Hanımı

  • Nişancı

İstatistikler

  • Can Değeri515,76 (+82)
  • Can Yenileme5,17 (+0,55)
  • Mana284 (+50)
  • Mana Yenileme8,01 (+0,9)
  • Saldırı Gücü57,46 (+2,41)
  • Saldırı Hızı0,625 (+1,6)
  • Saldırı Menzili500
  • Zırh22,21 (+3,25)
  • Büyü Direnci30 (+0)
  • Hareket Hızı335

Tabana Kuvvet


Tabana Kuvvet

Sivir, bir rakip şampiyona saldırdığında 2 saniyeliğine 30 / 35 / 40 / 45 / 50 hareket hızı kazanır.

Bıçaklı Bumerang

Bekleme Süresi: 9
Yetenek Bedeli: 70 / 80 / 90 / 100 / 110 MANA
Menzil: 1250


Bıçaklı Bumerang

Sivir’in bumerang gibi fırlattığı bıçağı, vurduğu ilk rakibe 25 / 45 / 65 / 85 / 105 (+ 70 / 80 / 90 / 100 / 110% Saldırı Gücü)(+ 50% Yetenek Gücü) fiziksel hasar verir ve sonrasında vurduğu her rakibe azalan hasar verir (asgari 40%).

Yalnız Hedefe Verilen Azami Hasar: 46.25 / 83.25 / 120.25 / 159.1 / 194.25 (+ 129.5 / 148 / 166.5 / 185 / 203.5% Saldırı Gücü)(+ 92.5% Yetenek Gücü).

Seken Atış

Bekleme Süresi: 12 / 10.5 / 9 / 7.5 / 6
Yetenek Bedeli: 60 MANA


Seken Atış

Sivir’in sonraki 3 normal saldırısı yakındaki hedeflere sekerek, vurduğu ilk hedefe 100% saldırı gücü fiziksel hasar, ardından vurduğu her hedefe 50 / 55 / 60 / 65 / 70% saldırı gücü (Toplam saldırı gücü değerinin 50 / 55 / 60 / 65 / 70% kadarı) fiziksel hasar verir. Sadece ilk hedef vuruş etkilerine maruz kalır. Her bir hedef bir Seken Atış tarafından sadece bir kez vurulabilir.

Seken Atış’ın ilk vurduğu hedefe kritik hasar gelirse, o saldırının sektiği diğer tüm hedeflere de kritik hasar verir.

Büyü Kalkanı

Bekleme Süresi: 22 / 19 / 16 / 13 / 10


Büyü Kalkanı

Sivir’in 1.5 saniyeliğine oluşturduğu büyülü kalkan, bir sonraki rakip yeteneğini engeller. Bir yetenek kalkan tarafından engellenirse, Sivir 80 / 95 / 110 / 125 / 140 mana geri alır.

Av Peşinde

Bekleme Süresi: 120 / 100 / 80
Yetenek Bedeli: 100 MANA
Menzil: 1000


Av Peşinde

Pasif: Seken Atış etkin haldeyken Sivir 30 / 45 / 60% saldırı hızı elde eder.

Aktif: Sivir’in dostlarına 8 saniyeliğine cesaret vererek, yakındaki tüm takım arkadaşlarına kazandırdığı hareket hızı avantajı başlangıçta 40 / 50 / 60% iken 2 / 3 / 4 saniye sonra 20% olur.