Berrak Zihin - Meta LoL
Berrak Zihin

League Of Legends Berrak Zihin Sihirdar Büyüsü

Berrak Zihin

Tip: İşlevsel

Mesafe: 600

Bekleme Süresi: 180

Sihirdar Seviyesi: Seviye 1

Şampiyonunun azami Mana değerinin 40%’ını doldurur. Ayrıca, dostlarının azami Mana değerinin 40%’ını da doldurur.


Berrak Zihin’in Detayları

  • Berrak Zihin, Uğursuz Koruluk ve Sonsuz Uçurum haritalarında kullanılabilir.
  • Berrak Zihin‘in bekleme süresi, kabiliyetlerin Azim ağacındaki Sezgi kabiliyeti kullanılarak %15 oranında düşürülebilir. (Düşürülmüş Bekleme Süresi: 153 saniye)
  • Berrak Zihin‘in ARAM haritasında mana ihtiyacı fazla olan şampiyonlar tarafından tercih edilmesi önerilir.
  • Berrak Zihin‘den yakındaki dost şampiyonların da faydalanabilmesi için 600 menzillik mesafede olmaları gerekmektedir.
  • Berrak Zihin mana kullanmayan şampiyonlara etki etmez.
  • Berrak Zihin Enerji kullanan şampiyonların Enerji değerlerini yükseltmez.
  • Berrak Zihin 5.22 yamasının gelmesiyle birlikte Sihirdar Vadisinden kaldırılmıştır. Artık yalnızca Uğursuz Koruluk ve Sonsuz Uçurum haritalarında kullanılabilmektedir.
  • Berrak Zihin kullanımı görünmezliği bozar.

Berrak Zihin’in Oyun İçi Animasyonu

Berrak Zihin Animasyonu


Diğer Sihirdar Büyüleri

  • Arındır ArındırŞampiyonunu etkileyen bütün engelleme ile sihirdar büyüsü dezavantajlarını ortadan kaldırır ve alınan engelleme etkilerinin süresini 3 saniyeliğine %65 azaltır.
  • Bariyer BariyerŞampiyonu 2 saniyeliğine 115+(Şampiyonun Seviyesi x 20) hasardan korur.
  • Bitkinlik BitkinlikHedef şampiyonu bitkin düşürerek, 2,5 saniyeliğine Hareket Hızı ile Saldırı Hızını %30, Zırh ve Büyü Direnci değerlerini 10 azaltır ve bu süre boyunca hedefin verdiği hasarı %40 azaltır.
  • Çarp ÇarpHedeflenen canavara ya da rakip minyona, şampiyonun seviyesine bağlı olarak 390-1000 gerçek hasar verir.
  • Hayalet HayaletŞampiyonun 10 saniyeliğine birimlerin içinden geçer ve Hareket Hızı 27% + (Şampiyonun Seviyesi x1) artar.
  • Işınlan Işınlan3,5 saniye odaklandıktan sonra, şampiyonunu hedef alınan dost yapı, minyon ya da toteme ışınlar.
  • Sıçra SıçraŞampiyonunun, imlecinin doğrultusunda, kısa bir mesafe(450 birim) ışınlanmasını sağlar.
  • Şifa ŞifaŞampiyonunun ve hedef alınan dost bir şampiyonun Can değerini 90 + (Şampiyonun Seviyesi x 15) yeniler ve 1 saniyeliğine %30 Hareket Hızı verir.
  • TutturTutturRakiplerine düz bir hat üzerinde kartopu fırlatır. Kartopu isabet ettiği rakibi işaretler ve 10+(Şampiyonun Seviyesi x 5) Gerçek hasar verir. 3 saniye içerisinde işaretli hedefin yanına hızla gidebilirsin.
  • Tutuştur TutuşturHedef rakip birimini tutuşturarak, 5 saniye içinde 50 + (Şampiyonun Seviyesi x 20) gerçek hasar verir, hedefin görülmesini sağlar ve bu süre boyunca hedefin aldığı iyileştirme etkilerini %40 azaltır.

Hangi Şampiyonun Hangi Koridorda Hangi Rolü Oynarken Hangi Sihirdar Büyüsünü Kullanması Gerektiğine Bakmak İçin Rehberlerimize Göz Atın!