Bitkinlik - Meta LoL
Bitkinlik

League Of Legends Bitkinlik Sihirdar Büyüsü

Bitkinlik

Tip: Saldırı

Mesafe: 650

Bekleme Süresi: 210 saniye

Sihirdar Seviyesi: Seviye 8

Hedef şampiyonu bitkin düşürerek, 2,5 saniyeliğine Hareket Hızı ile Saldırı Hızını %30, Zırh ve Büyü Direnci değerlerini 10 azaltır ve bu süre boyunca hedefin verdiği hasarı %40 azaltır.


Bitkinlik’in Detayları

  • Bitkinlik, Sihirdar Vadisi, Uğursuz Koruluk ve Sonsuz Uçurum haritalarında kullanılabilir.
  • Arındır Bitkinlik‘i kaldırır.
  • Aynı hedef üzerindeki çoklu Bitkinlik kullanımı Bitkinlik’in etkisini arttırmaz ancak zamanını yeniler.
  • Bitkinlik gerçek hasarları düşüremez.
  • Bitkinlik‘in bekleme süresi, kabiliyetlerin Azim ağacındaki Sezgi kabiliyeti kullanılarak %15 oranında düşürülebilir. (Düşürülmüş Bekleme Süresi: 178,5 saniye)
  • Bitkinlik ani hasarı yüksek şampiyonlar karşısında fazlasıyla etkili bir Sihirdar Büyüsüdür. Anlık hasarı yüksek şampiyonlara karşı tercih edilmesi tavsiye edilir.
  • Bitkinlik hem ofansif hem de defansif kullanılabilen bir sihirdar Büyüsüdür. Hedefin Hareket Hızı, Büyü Direnci ve Zırh’ını düşürmesi ofansif kullanıma; Hareket Hızı, Saldırı Hızı ve Hasarın düşürülmesi defansif kullanıma fazlasıyla yardımcı olmaktadır.

Bitkinlik’in Oyun İçi Animasyonu

Bitkinlik Animasyonu


Diğer Sihirdar Büyüleri

  • Arındır ArındırŞampiyonunu etkileyen bütün engelleme ile sihirdar büyüsü dezavantajlarını ortadan kaldırır ve alınan engelleme etkilerinin süresini 3 saniyeliğine %65 azaltır.
  • Bariyer BariyerŞampiyonu 2 saniyeliğine 115+(Şampiyonun Seviyesi x 20) hasardan korur.
  • Berrak Zihin Berrak ZihinŞampiyonunun azami Mana değerinin 40%’ını doldurur. Ayrıca, dostlarının azami Mana değerinin 40%’ını da doldurur.
  • Çarp ÇarpHedeflenen canavara ya da rakip minyona, şampiyonun seviyesine bağlı olarak 390-1000 gerçek hasar verir.
  • Hayalet HayaletŞampiyonun 10 saniyeliğine birimlerin içinden geçer ve Hareket Hızı 27% + (Şampiyonun Seviyesi x1) artar.
  • Işınlan Işınlan3,5 saniye odaklandıktan sonra, şampiyonunu hedef alınan dost yapı, minyon ya da toteme ışınlar.
  • Sıçra SıçraŞampiyonunun, imlecinin doğrultusunda, kısa bir mesafe(450 birim) ışınlanmasını sağlar.
  • Şifa ŞifaŞampiyonunun ve hedef alınan dost bir şampiyonun Can değerini 90 + (Şampiyonun Seviyesi x 15) yeniler ve 1 saniyeliğine %30 Hareket Hızı verir.
  • TutturTutturRakiplerine düz bir hat üzerinde kartopu fırlatır. Kartopu isabet ettiği rakibi işaretler ve 10+(Şampiyonun Seviyesi x 5) Gerçek hasar verir. 3 saniye içerisinde işaretli hedefin yanına hızla gidebilirsin.
  • Tutuştur TutuşturHedef rakip birimini tutuşturarak, 5 saniye içinde 50 + (Şampiyonun Seviyesi x 20) gerçek hasar verir, hedefin görülmesini sağlar ve bu süre boyunca hedefin aldığı iyileştirme etkilerini %40 azaltır.

Hangi Şampiyonun Hangi Koridorda Hangi Rolü Oynarken Hangi Sihirdar Büyüsünü Kullanması Gerektiğine Bakmak İçin Rehberlerimize Göz Atın!