Hayalet - Meta LoL
Hayalet

League Of Legends Hayalet Sihirdar Büyüsü

Hayalet

Tip: Saldırı

Mesafe: Kendin

Bekleme Süresi: 180

Sihirdar Seviyesi: Seviye 1

Şampiyonun 10 saniyeliğine birimlerin içinden geçer ve Hareket Hızı 27 + (Şampiyonun Seviyesi x 1) artar.


  • Hayalet, Sihirdar Vadisi, Uğursuz Koruluk ve Sonsuz Uçurum haritalarında kullanılabilir.
  • Hayalet’in etkisi Koruyucu Melek veya Zilean Zilean – Zaman Kayması Zaman Kayması [R] ile diriltildikten sonra da devam eder.
  • Hayalet’i aktifleştirmek görünmezliği bozmaz.
  • Hayalet‘in bekleme süresi, kabiliyetlerin Azim ağacındaki Sezgi kabiliyeti kullanılarak %15 oranında düşürülebilir. (Düşürülmüş Bekleme Süresi: 153 saniye)
  • Hayalet‘in bekleme süresi, Ionia Çizmeleri Ionia Çizmeleri satın alınarak %10 oranında düşürülebilir. (Düşürülmüş Bekleme Süresi: 162 saniye)
  • Hayalet‘in bekleme süresini düşüren Sezgi kabiliyeti ve Ionia Çizmeleri Ionia Çizmeleri‘nin pasifi birleşebilir. (Düşürülmüş Bekleme Süresi: 135 saniye)

Hayelet’in Sağladığı Hızlandırma Miktarları (Seviye Başına)

  1. Seviye ⇒ %28
  2. Seviye ⇒ %29
  3. Seviye ⇒ %30
  4. Seviye ⇒ %31
  5. Seviye ⇒ %32
  6. Seviye ⇒ %33
  7. Seviye ⇒ %34
  8. Seviye ⇒ %35
  9. Seviye ⇒ %36
  10. Seviye ⇒ %37
  11. Seviye ⇒ %38
  12. Seviye ⇒ %39
  13. Seviye ⇒ %40
  14. Seviye ⇒ %41
  15. Seviye ⇒ %42
  16. Seviye ⇒ %43
  17. Seviye ⇒ %44
  18. Seviye ⇒ %45

Hayalet’in Oyun İçi Animasyonu

Hayalet Animasyonu


Diğer Sihirdar Büyüleri

  • Arındır ArındırŞampiyonunu etkileyen bütün engelleme ile sihirdar büyüsü dezavantajlarını ortadan kaldırır ve alınan engelleme etkilerinin süresini 3 saniyeliğine %65 azaltır.
  • Bariyer BariyerŞampiyonu 2 saniyeliğine 115+(Şampiyonun Seviyesi x 20) hasardan korur.
  • Berrak Zihin Berrak ZihinŞampiyonunun azami Mana değerinin 40%’ını doldurur. Ayrıca, dostlarının azami Mana değerinin 40%’ını da doldurur.
  • Bitkinlik BitkinlikHedef şampiyonu bitkin düşürerek, 2,5 saniyeliğine Hareket Hızı ile Saldırı Hızını %30, Zırh ve Büyü Direnci değerlerini 10 azaltır ve bu süre boyunca hedefin verdiği hasarı %40 azaltır.
  • Çarp ÇarpHedeflenen canavara ya da rakip minyona, şampiyonun seviyesine bağlı olarak 390-1000 gerçek hasar verir.
  • Işınlan Işınlan3,5 saniye odaklandıktan sonra, şampiyonunu hedef alınan dost yapı, minyon ya da toteme ışınlar.
  • Sıçra SıçraŞampiyonunun, imlecinin doğrultusunda, kısa bir mesafe(450 birim) ışınlanmasını sağlar.
  • Şifa ŞifaŞampiyonunun ve hedef alınan dost bir şampiyonun Can değerini 90 + (Şampiyonun Seviyesi x 15) yeniler ve 1 saniyeliğine %30 Hareket Hızı verir.
  • TutturTutturRakiplerine düz bir hat üzerinde kartopu fırlatır. Kartopu isabet ettiği rakibi işaretler ve 10+(Şampiyonun Seviyesi x 5) Gerçek hasar verir. 3 saniye içerisinde işaretli hedefin yanına hızla gidebilirsin.
  • Tutuştur TutuşturHedef rakip birimini tutuşturarak, 5 saniye içinde 50 + (Şampiyonun Seviyesi x 20) gerçek hasar verir, hedefin görülmesini sağlar ve bu süre boyunca hedefin aldığı iyileştirme etkilerini %40 azaltır.

Hangi Şampiyonun Hangi Koridorda Hangi Rolü Oynarken Hangi Sihirdar Büyüsünü Kullanması Gerektiğine Bakmak İçin Rehberlerimize Göz Atın!