Işınlan - Meta LoL
Işınlan

League Of Legends Işınlan Sihirdar Büyüsü

Işınlan

Tip: İşlevsel

Mesafe: Tüm Harita

Bekleme Süresi: 300

Sihirdar Seviyesi: Seviye 6

4,5 saniye odaklandıktan sonra, şampiyonunu hedef alınan dost yapı, minyon ya da toteme ışınlar.


Işınlan’ın Detayları

  • Sihirdar Vadisi ve Uğursuz Koruluk haritalarında kullanılabilir.
  • Işınlan kullanıcının kendisi tarafından iptal edilebilir. (İptal edildiği taktirde bekleme süresi %33<200 saniye> düşer.)
  • Işınlan minyonun veya totem üzerinde kullanıldığında onları (Işınlan süresince) hasar alınamaz hale getirir.
  • Görünmez birimlere ışınlan kullanıldığında onları ışınlan süresince görünür hale getirir.
  • Dost kuleye ışınlan kullanıldığında, kule hasar alınamaz duruma geçmez ve saldırmaya devam eder. Işınlan esnasında ışınlanılan kule yok edilirse; ışınlan iptal olur ve bekleme süresi %33 saniyeye düşer.
  • Oyunun başlangıcından itibaren ilk 10 saniye boyunca kulelere ışınlan kullanılamaz.
  • Işınlan’an şampiyon; Ayartma, Korkutma, Yaratığa Çevirme, Susturma, Kıstırma, Sersemletme veya Kışkırtma etkilerine maruz kaldığı taktirde ışınlan bozulur.
  • Işınlan‘ın bekleme süresi, kabiliyetlerin Azim ağacındaki Sezgi kabiliyeti kullanılarak %15 oranında düşürülebilir. (Düşürülmüş Bekleme Süresi: 153 saniye)
  • Işınlan‘ın bekleme süresi, Ionia Çizmeleri Ionia Çizmeleri satın alınarak %10 oranında düşürülebilir. (Düşürülmüş Bekleme Süresi: 270 saniye)
  • Sıçra‘nın bekleme süresini düşüren Sezgi kabiliyeti ve Ionia Çizmeleri Ionia Çizmeleri‘nin pasifi birleşebilir. (Düşürülmüş Bekleme Süresi: 225 saniye)
  • Işınlan, büyüyü kullanan şampiyonu hedefin büyüyü kullanan şampiyonun Nexus’una en yakın tarafına bırakır. Örneğin şampiyonlar artık daima kulelerin arkasında beliriyor.
  • Işınlan büyüsünün görsel animasyonları, hedef konumun 500 birim çevresinde görüşe sahip olmak kaydıyla artık daima görülür. (Savaş sisinin içinde bile)
  • Işınlan hedef konumda sessiz bir yoldayım sinyali verir.

Işınlan’ın Oyun İçi Animasyonu

Işınlan Animasyonu


Diğer Sihirdar Büyüleri

  • Arındır ArındırŞampiyonunu etkileyen bütün engelleme ile sihirdar büyüsü dezavantajlarını ortadan kaldırır ve alınan engelleme etkilerinin süresini 3 saniyeliğine %65 azaltır.
  • Bariyer BariyerŞampiyonu 2 saniyeliğine 115+(Şampiyonun Seviyesi x 20) hasardan korur.
  • Berrak Zihin Berrak ZihinŞampiyonunun azami Mana değerinin 40%’ını doldurur. Ayrıca, dostlarının azami Mana değerinin 40%’ını da doldurur.
  • Bitkinlik BitkinlikHedef şampiyonu bitkin düşürerek, 2,5 saniyeliğine Hareket Hızı ile Saldırı Hızını %30, Zırh ve Büyü Direnci değerlerini 10 azaltır ve bu süre boyunca hedefin verdiği hasarı %40 azaltır.
  • Çarp ÇarpHedeflenen canavara ya da rakip minyona, şampiyonun seviyesine bağlı olarak 390-1000 gerçek hasar verir.
  • Hayalet HayaletŞampiyonun 10 saniyeliğine birimlerin içinden geçer ve Hareket Hızı 27% + (Şampiyonun Seviyesi x1) artar.
  • Sıçra SıçraŞampiyonunun, imlecinin doğrultusunda, kısa bir mesafe(450 birim) ışınlanmasını sağlar.
  • Şifa ŞifaŞampiyonunun ve hedef alınan dost bir şampiyonun Can değerini 90 + (Şampiyonun Seviyesi x 15) yeniler ve 1 saniyeliğine %30 Hareket Hızı verir.
  • TutturTutturRakiplerine düz bir hat üzerinde kartopu fırlatır. Kartopu isabet ettiği rakibi işaretler ve 10+(Şampiyonun Seviyesi x 5) Gerçek hasar verir. 3 saniye içerisinde işaretli hedefin yanına hızla gidebilirsin.
  • Tutuştur TutuşturHedef rakip birimini tutuşturarak, 5 saniye içinde 50 + (Şampiyonun Seviyesi x 20) gerçek hasar verir, hedefin görülmesini sağlar ve bu süre boyunca hedefin aldığı iyileştirme etkilerini %40 azaltır.

Hangi Şampiyonun Hangi Koridorda Hangi Rolü Oynarken Hangi Sihirdar Büyüsünü Kullanması Gerektiğine Bakmak İçin Rehberlerimize Göz Atın!