Şifa - Meta LoL
Şifa

League Of Legends Şifa Sihirdar Büyüsü

Şifa

Tip: Savunma

Mesafe: 850

Bekleme Süresi: 240

Sihirdar Seviyesi: Seviye 1

Şampiyonunun ve hedef alınan dost bir şampiyonun Can değerini (şampiyon seviyesine bağlı olarak) 90-345 arası yeniler ve saniyeliğine %30 Hareket Hızı verir. Yakın zamanda sihirdar büyüsü Şifa’dan etkilenen birimlerde bu iyileştirme etkisi yarı yarıya azalır.


Şifa’nın Detayları

  • Şifa, Sihirdar Vadisi, Uğursuz Koruluk ve Sonsuz Uçurum haritalarında kullanılabilir.
  • Şifa’nın iyileştirme etkisi seviye başına 15 artar. Formülü: 90+(Şampiyon Seviyesi x 15)
  • Şifa kullanıldıktan sonra üzerinizde bir sonraki Şifayı %50 etkiye düşüren bir zayıflatma bırakır ve bu zayıflatma 35 saniye sürer.
  • Şifa, şampiyonların eşyaların ve kabiliyetlerin iyileştirme güçlendirmelerinden etkilenebilir. (Trundle Trundle – Donmuş Krallık Donmuş Krallık [W], Olaf Olaf – Hırçın Saldırı Hırçın Saldırı [W]Ruh Gömleği Ruh Gömleği, Rünlü Zırh<Kabiliyet>)
  • Şifa defansif yönleri zayıf; yani kırılgan şampiyonlar tarafından tercih edilebilecek bir sihirdar büyüsüdür.
  • Şifa‘nın Nişancı rolünde oynayan oyuncular tarafından tercih edilme sebebi kendisine uygulanan iyileştirmenin dost şampiyonu da etkilemesidir. Aynı iyileştirme etkisi gibi hızlandırma etkisi de dost şampiyonu etkilemektedir.
  • Şifa‘nın bekleme süresi, kabiliyetlerin Azim ağacındaki Sezgi kabiliyeti kullanılarak %15 oranında düşürülebilir. (Düşürülmüş Bekleme Süresi: 204 saniye)

Şifa’nın Seviyeye Göre Uyguladığı İyileştirme Miktarları

  1. Seviye ⇒ 90
  2. Seviye ⇒ 105
  3. Seviye ⇒ 120
  4. Seviye ⇒ 135
  5. Seviye ⇒ 150
  6. Seviye ⇒ 165
  7. Seviye ⇒ 180
  8. Seviye ⇒ 195
  9. Seviye ⇒ 210
  10. Seviye ⇒ 225
  11. Seviye ⇒ 240
  12. Seviye ⇒ 255
  13. Seviye ⇒ 270
  14. Seviye ⇒ 285
  15. Seviye ⇒ 300
  16. Seviye ⇒ 315
  17. Seviye ⇒ 330
  18. Seviye ⇒ 345

Şifa’nın Oyun İçi Animasyonu

Şifa Animasyonu


Diğer Sihirdar Büyüleri

  • Arındır ArındırŞampiyonunu etkileyen bütün engelleme ile sihirdar büyüsü dezavantajlarını ortadan kaldırır ve alınan engelleme etkilerinin süresini 3 saniyeliğine %65 azaltır.
  • Bariyer BariyerŞampiyonu 2 saniyeliğine 115+(Şampiyonun Seviyesi x 20) hasardan korur.
  • Berrak Zihin Berrak ZihinŞampiyonunun azami Mana değerinin 40%’ını doldurur. Ayrıca, dostlarının azami Mana değerinin 40%’ını da doldurur.
  • Bitkinlik BitkinlikHedef şampiyonu bitkin düşürerek, 2,5 saniyeliğine Hareket Hızı ile Saldırı Hızını %30, Zırh ve Büyü Direnci değerlerini 10 azaltır ve bu süre boyunca hedefin verdiği hasarı %40 azaltır.
  • Çarp ÇarpHedeflenen canavara ya da rakip minyona, şampiyonun seviyesine bağlı olarak 390-1000 gerçek hasar verir.
  • Hayalet HayaletŞampiyonun 10 saniyeliğine birimlerin içinden geçer ve Hareket Hızı 27% + (Şampiyonun Seviyesi x1) artar.
  • Işınlan Işınlan3,5 saniye odaklandıktan sonra, şampiyonunu hedef alınan dost yapı, minyon ya da toteme ışınlar.
  • Sıçra SıçraŞampiyonunun, imlecinin doğrultusunda, kısa bir mesafe(450 birim) ışınlanmasını sağlar.
  • TutturTutturRakiplerine düz bir hat üzerinde kartopu fırlatır. Kartopu isabet ettiği rakibi işaretler ve 10+(Şampiyonun Seviyesi x 5) Gerçek hasar verir. 3 saniye içerisinde işaretli hedefin yanına hızla gidebilirsin.
  • Tutuştur TutuşturHedef rakip birimini tutuşturarak, 5 saniye içinde 50 + (Şampiyonun Seviyesi x 20) gerçek hasar verir, hedefin görülmesini sağlar ve bu süre boyunca hedefin aldığı iyileştirme etkilerini %40 azaltır.

Hangi Şampiyonun Hangi Koridorda Hangi Rolü Oynarken Hangi Sihirdar Büyüsünü Kullanması Gerektiğine Bakmak İçin Rehberlerimize Göz Atın!